گراؤنڈ کنٹرول ویڈیو گیم

گراؤنڈ کنٹرول ویڈیو گیم

گراؤنڈ کنٹرول ایک حقیقی وقتیگراؤنڈ کنٹرول ویڈیو گیم  حربوں والا ویڈیو گیم ہے جو بڑے پیمانے پر انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور سیرا اسٹوڈیوز کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ اس کو پہلی بار پی سی مائیکرو سافٹ ونڈوز پر سن 2000 میں جاری کیا گیا تھا۔ اس کھیل میں دو دھڑوں کے مابین کشمکش پر توجہ دی جارہی ہے جس میں سیارے پر قابو پانے کی کوشش کی جا رہی ہے اور اس کی سطح پر موجود اجنبی نوادرات کا ایک سلسلہ ہے ، جس میں کھلاڑی ہر گروہ کے لئے ایک افسر کا کردار ادا کرتے ہیں۔ ، فوج کے مختلف قسم کے مستقبل کے انداز کے ذریعے اپنے مقاصد کو حاصل کرنے کے لئے کام کر رہے ہیں ، مختلف تدبیروں میں شامل ہیں جو اپنے یونٹوں ، خطوں اور محتاط منصوبہ بندی کو استعمال کرتے ہیں۔

اس سال کے آخر میں اس کھیل کے لئے توسیع جاری کی گئی ، اس سے پہلے کہ اس اور اس کھیل کو ایک ساتھ بنڈل پیک کے طور پر اگلے سال گراؤنڈ کنٹرول انتھولوجی کہا جاتا تھا۔ کھیل ہی کھیل میں گراؤنڈ کنٹرول II کے عنوان سے ایک سیکوئل تیار کیا گیا: 2004 میں آپریشن خروج ، جس نے کھیل کے گرافکس اور گیم میکینکس کی مدد کی۔

گراؤنڈ کنٹرول ویڈیو گیم

گیم پلے

اس گیم میں کیمرہ پر مکمل کنٹرول ہے ، جس سے کھلاڑی ہر مشن کے میدان جنگ کو کسی بھی زاویے سے ، پرندوں کی نظروں سے لے کر زمینی سطح پر ان کے اکائیوں کے نقطہ نظر تک آزادانہ طور پر دیکھنے کی اجازت دیتا ہے۔ چونکہ یہ ایک اصل وقتی حربوں کا کھیل ہے ، لہذا گراؤنڈ کنٹرول وسائل اور معاشی نظم و نسق کے میکانکس کا استعمال نہیں کرتا ہے جیسا کہ کچھ ریئل ٹائم اسٹریٹیجی گیمز (جیسے کمانڈ اینڈ فتح) میں پائے جاتے ہیں ، کھلاڑیوں کو ٹینک رش کی حکمت عملی کے انعقاد سے حوصلہ شکنی کرتے ہیں۔ اس کے بجائے ، ہر ایک مشن پر ان کے لئے طے شدہ مقاصد کو پورا کرنے کے لئے جو اکائیوں کے پاس وہ دستیاب ہیں ان کے ساتھ حکمت عملی کا صحیح استعمال ضروری ہے۔

گراؤنڈ کنٹرول ویڈیو گیم

ایک مشن کے آغاز سے پہلے ، کھلاڑیوں کو پہلے فیصلہ کرنا ہوگا کہ وہ کون سے دستے میدان جنگ میں لائیں ، جو اسکواڈوں میں تقسیم ہوچکے ہیں جو ان کو دستیاب مداری ڈراپ شاپس پر لادا جائے تاکہ ایک بار جب مشن شروع ہوجائے تو انہیں میدان جنگ میں بھیج دیا جاسکے۔ (کچھ مستثنیات کے ساتھ)۔ چونکہ کسی مشن کے دوران کمک لگانے کا مطالبہ نہیں کیا جاسکتا ہے ، لہذا ہر مشن کے لئے مناسب فوجیوں کا انتخاب ضروری ہے۔ ہر ڈراپ شپ جس میں فوجی دستوں کے ساتھ بھری ہوسکتی ہے ، ایک کھلاڑی کی مہم میں پیشرفت پر منحصر زیادہ سے زیادہ تین تک ، ہر ایک اسکواڈ میں زیادہ سے زیادہ چار اسکواڈ لے سکتا ہے ، ہر اسکواڈ میں یونٹ پر مشتمل چار یونٹ کے زمرے میں سے ایک منتخب کیا جاتا ہے۔ گاڑیاں ، مدد ، ہوائی جہاز ، اور پیدل فوج – اور منتخب کردہ زمرے میں ایک مخصوص کردار کی۔ لوڈ آؤٹ کرنے میں ایک استثنیٰ کمانڈ اے پی سی ہے ، جسے ہر مشن پر لازمی طور پر ساتھ لایا جانا چاہئے ، لیکن کسی دوسرے دستے سے جگہ نہیں لیتا ہے۔

چونکہ ہر قسم کی یونٹ کی اپنی اپنی طاقت اور کمزوریوں کے ساتھ ساتھ ایک الگ کردار ہے ، کامیابی کے حصول کے لئے مختلف یونٹ کے امتزاج کی ضرورت ہے۔ ایک کھلاڑی بھاری ہتھیاروں کے اسکواڈ کی قیادت دشمن کے دفاع کے ذریعے کارآمد بننے کے لئے کرسکتا ہے ، لیکن ان کو پیادہ اور اینٹی ایئر سے تعاون کرنے کی ضرورت ہوگی تاکہ انھیں بھاری آگ سے بچایا جاسکے ، لہذا کھلاڑی اس بات کا تعین کرسکتے ہیں کہ اسکواڈ کس قسم کی طرح کھیلتا ہے۔ انہوں نے اس کے لئے یونٹ کا انتخاب کیا۔ کوئی کھلاڑی حکمت عملی کے ساتھ دشمن کے دفاع کے ذریعہ سوراخ کو مکم .ل کرنے کے لئے بھاری کوچ استعمال کرنے کا انتخاب کرسکتا ہے ، جبکہ انٹی فضا کی مدد سے اسکواڈ رکھنے والے یونٹوں کی حفاظت کرسکتا ہے ، یا اسکاٹلیٹ یونٹوں کا استعمال کرکے توپخانے میں مدد حاصل کرنے کے ل targe اہداف کو

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *