ہائیڈرو تھنڈر

ہائیڈرو تھنڈر

ہائیڈرو تھنڈر موٹر بوٹ ریسنگ سب سیریز گیم ہے ، اصل میں ایک آرکیڈ گیم ہے اور بعد میں سیگا ڈریمکاسٹ کے لئے لانچ ٹائٹل کے طور پر 1999 میں جاری کیا گیا تھا۔ یہ 2000 کے اوائل میں پلے اسٹیشن اور نائنٹینڈو 64 کے لئے بھی جاری کیا گیا تھا۔ یہ کھیل مڈوے کی تھنڈر سیریز کا حصہ ہے ریسنگ گیمز کے ، جس میں آف شور تھنڈر ، 4 پہیے کی تھنڈر ، اور آرکٹک تھنڈر شامل ہیں۔ ہائیڈرو تھنڈر سمندری طوفان ، جو ہائیڈرو تھنڈر کا نتیجہ ہے ، بعدازاں 27 جولائی ، 2010 کو ایکس بکس لائیو آرکیڈ پر ایکس باکس 360 کے لئے جاری کیا گیا تھا۔ [2]

ہائیڈرو تھنڈر

گیم پلے

ہائیڈرو تھنڈر کا گیم پلے آرکٹک سرکل کے سرد سمندر سے لے کر ، نیو یارک سٹی کے ایک پوسٹ-اپوکیپلیٹک ، سیلاب سے بھرے ہوئے ورژن تک ، غدار ماحول کے ذریعے ہائی ٹیک اسپیڈ بوٹوں کی دوڑ پر مشتمل ہے۔
پٹریوں کے پار بکھرے ہوئے نیلے اور سرخ رنگ کے فروغ والے شبیہیں ہیں۔ جب ان شبیہیں کو چھو لیا جائے تو وہ کھلاڑی جس نے ان کو چھوا اسے فروغ دینے کی اجازت ملتی ہے۔ ریڈ بوسٹ شبیہیں نیلے فروغ دینے والے شبیہیں کی نسبت زیادہ قلیل ہیں اس حقیقت کی وجہ سے ریڈ بوسٹ شبیہیں زیادہ فروغ دینے کو ایندھن دیتی ہیں۔ جب کسی کھلاڑی کے پاس ایندھن میں اضافے ہوتے ہیں تو وہ فروغ دینے کے لئے فروغ دینے والے بٹن کا استعمال کرسکتے ہیں ، جس سے کسی کھلاڑی کی کشتی عام طور پر ممکن ہونے والی رفتار سے کہیں زیادہ تیز رفتار تک پہنچ سکتی ہے۔ اس کے علاوہ ، کسی کھلاڑی کو بڑھاوا دے کر دوسری کشتیاں ہوا میں بھی کھٹک سکتی ہیں ، اس خصوصیت کو کھیل نے غالب طاقت کے طور پر بیان کیا ہے۔ فروغ دینے کا دوسرا پہلو ہائڈرو جمپ ہے جو بریک لگانے اور بوسٹ بٹن کو استعمال کرکے انجام دیا جاتا ہے۔ جب پٹریوں پر موجود بہت ساری ریمپ کے ساتھ مل کر ، کھلاڑی شارٹ کٹس تک پہنچ سکتے ہیں اور شبیہیں بڑھا سکتے ہیں جو عام طور پر قابل رسائی نہیں ہوں گے۔

ہائیڈرو تھنڈر

ہائیڈرو تھنڈر میں کشتیاں چار اقسام میں تقسیم ہیں: آسان ، درمیانے ، سخت اور بونس۔ آسان کشتیوں پر قابو پانا آسان ہے لیکن ان میں دوسری کلاسوں کی رفتار نہیں ہے۔ درمیانی کشتیاں درمیان میں ہیں ، اور سخت کشتیاں عام طور پر قابو پانا بہت مشکل ہوتی ہیں لیکن بہت تیز ہوتی ہیں۔ بونس کشتیاں کشتی تک رسائی کے ل a ایک مجموعہ داخل کرکے قابل رسائی ہیں۔ ہائیڈرو تھنڈر میں پٹریوں کو جیسے کشتیوں کو چار کلاسوں میں تقسیم کیا گیا ہے: آسان ، درمیانے ، سخت اور بونس۔ آسان ٹریک عام طور پر مختصر اور آسانی سے بونس ٹریک کے ساتھ سب سے طویل اور مشکل ہوتا ہے۔ کھیل کے آرکیڈ ورژن میں صرف دو بونس ٹریک ، نیو یارک ڈیزاسٹر اور نیل ایڈونچر تھے۔ ہائیڈرو اسپیڈوے پوشیدہ ٹریک کی حیثیت سے موجود تھا۔ کنسول ورژن میں مزید دو ، کیٹاکمب اور کیسل وان ڈانڈی شامل ہیں ، جو چاروں میں شامل ہیں۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *