گراؤنڈ کنٹرول II: آپریشن خروج

گراؤنڈ کنٹرول II: آپریشن خروج

گراؤنڈ کنٹرول II: آپریشن خروج ایک 2004 کی اصل وقتی حربوں کا ویڈیو گیم ہے جو بڑے پیمانے پر تفریح کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے۔ [1] یہ ایک ہی نوع کے ایوارڈ یافتہ کھیل ، گراؤنڈ کنٹرول کا سیکوئل ہے۔ اپنے پیشرو کی طرح ، اس میں بھی 3D گرافکس اور مکمل طور پر گھماؤ والے کیمرا سسٹم موجود ہیں۔

گراؤنڈ کنٹرول II: آپریشن خروج

گیم پلے

پہلے گراؤنڈ کنٹرول کی طرح ہی ، آپریشن خروج بھی بنیادی تعمیر یا معیشت کا انتظام کرنے کی بجائے جنگی حکمت عملیوں پر مرکوز ہے۔ تاہم ، اس کے حقیقی طور پر حقیقی وقت کے حربوں کے برعکس ، گراؤنڈ کنٹرول II میں ایک وسائل کا نظام موجود ہے جسے حصول کہا جاتا ہے۔ حصول پوائنٹس فتح مقامات پر قبضہ اور دشمن افواج کی تباہی کے ذریعے حاصل کیے جاتے ہیں اور کھلاڑی کو میدان جنگ میں اکائی لگانے اور معاون ہتھیاروں کا استعمال کرنے کی اجازت دیتے ہیں جو ہر ایک گروہ کے لئے منفرد ہیں۔ یہ کھیل اپنے پیشرو سے بھی تیز رفتار ہے اور کمانڈ اینڈ کوکر جیسے حقیقی وقتی حکمت عملی کے کھیل کی طرح چلتا ہے۔

کھیل میں تین جہتی تنازعہ پیش کیا گیا ہے۔ تاہم ، صرف دو دھڑوں ، نادرن اسٹار الائنس اور ویرون خانہ بدوش ، دراصل کھیل کے قابل ہیں۔ ٹیرن ایمپائر ایک ناقابل تطبیق گروہ ہے جو صرف ایک کھلاڑی کی مہم میں نمایاں ہے۔ دونوں کھیلنے کے قابل فریقین میں کل 33 یونٹ دستیاب ہیں۔ یہ تمام یونٹ اپنے پیش رو کی تعیناتی کے طریقہ کار کی طرح ڈراپ شپ کے ذریعے میدان جنگ میں تعینات ہیں۔ ان اکائیوں میں پیدل فوج ، ٹینک ، پیدل فوج سے لڑنے والی گاڑیاں ، ہوائی جہاز ، توپ خانہ ، اور جامد نقل و حمل شامل ہیں۔ تاہم گراؤنڈ کنٹرول کے برخلاف ، یونٹ کی تخصیص دستیاب نہیں ہے۔ ہر ایک انفرادی یونٹ میں ایک متعین ثانوی تقریب شامل ہوتی ہے۔

پلاٹ

گراؤنڈ کنٹرول II کی کہانی اسی کائنات میں واقع ہوتی ہے جیسے کہ اصلی کھیل کی طرح ہے لیکن اس کا آغاز 320 سال بعد ہوتا ہے اور اصل کھیل کے ساتھ اس میں بہت کم ملتا ہے۔ انسانی نسل نے ہلکے سفر سے زیادہ تیزی سے دریافت کیا ہے اور کہکشاں کو نوآبادیاتی شکل دے دیا ہے۔ اس کائنات میں نوآبادیات کے دو گروہ ہیں ، اسے اندرونی شعبے اور بیرونی دائرہ کا نام دیا جاتا ہے۔ ایک غیر حقیقی جسمانی رجحان کی وجہ سے دونوں شعبوں کے مابین مواصلات صرف دائرہ کار کی حدود میں بنے خصوصی ریلے اسٹیشنوں کے نیٹ ورک کے ذریعے ہی ممکن ہوسکتے ہیں۔ کہکشاؤں کے مابین تخیلاتی نامعلوم رکاوٹ کی وجہ سے انٹرگلیکٹک سفر ناممکن بھی ہے۔

گراؤنڈ کنٹرول II: آپریشن خروج

اصل ویڈیو گیم میں ہونے والی کریگ 7b کی لڑائی کے بعد ، میجر سارہ پارکر (اصل کھیل کا مرکزی کردار) نے زمین کا ابتدائی انتباہ ریلے اسٹیشن تباہ کردیا ، سی ایس ایس ایسٹرڈ (اصل کھیل میں دیکھا ہوا) نامی ایک بٹلی کروزر کو کمانڈ کیا اور فرار ہوگیا۔ اگلی صدیوں میں ، 70 سال تک جاری رہنے والی ایک شاندار جنگ نے نوآبادیات کا سیاسی طرز تبدیل کردیا۔ ڈریکونس ایمپائر نامی ایک کالونی نے اندرونی دائرہ کو محکوم کردیا اور ٹیرا کی سلطنت قائم کی۔ اس نے بیرونی شعبے سے رابطوں کو ختم کرنے ، مواصلات کے ریلے کو ختم کردیا۔ اگلے دو سو سال بیرونی دائرہ کے لئے تنازعات کا دور تھا ، کیونکہ انہیں ان قیمتی علم کو دوبارہ تلاش کرنا تھا جس تک ان کے پاس اب تک رسائی نہیں تھی۔ آخر کار ، آؤٹر کرہ کالونیوں نے دو انٹرسٹیلر ریاستیں تشکیل دی: شمالی اسٹار الائنس (این ایس اے) اور انٹرگلیکٹک ٹریڈ گلڈ (آئی ٹی جی)۔ تاہم دو سو سال بعد ، سلطنت ٹیرا نے بیرونی دائرہ پر حملہ کیا اور این ایس اے پر قبضہ کرنا شروع کردیا۔ اس کے بعد 40 سال کی جنگ میں ، سلطنت نے NSA کا بیشتر علاقہ اپنے قبضے میں لے لیا اور آخر کار NSA کے دارالحکومت مارننگ اسٹار پرائم پر حملہ کردیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *