والٹ ڈزنی ورلڈ کویسٹ: جادوئی ریسنگ ٹور

والٹ ڈزنی ورلڈ کویسٹ: جادوئی ریسنگ ٹور

والٹ ڈزنی ورلڈ کویسٹ: جادوئی ریسنگ ٹور والٹ ڈزنی ورلڈ ریزورٹ میں پرکشش مقامات پر مبنی 2000 گو کارٹ ریسنگ ویڈیو گیم ہے۔ پارک کی آتش بازی کی مشین کے گمشدہ حصوں کے حصول کے لئے ، ہینٹڈ مینشن ، بحری قزاقوں کے قزاقوں ، خلائی ماؤنٹین اور بگ تھنڈر ماؤنٹین ریل روڈ جیسے پرکشش مقامات سے متاثر ہوکر پٹریوں پر دوڑوں میں مقابلہ کرتے ہیں ، جسے چپ ‘این’ ڈیل نے حادثاتی طور پر تباہ کردیا تھا۔ acorns جمع. یہ کھیل کرسٹل ڈائنامکس نے تیار کیا تھا اور ایڈوس انٹرایکٹو کے ذریعہ شائع کیا گیا تھا۔ گیم بوائے رنگین ورژن کو فروغ پذیرنگ نے تیار کیا تھا۔

والٹ ڈزنی ورلڈ کویسٹ: جادوئی ریسنگ ٹور

گیم پلے

گیم عام کارٹ ریسنگ گیم پلے پر مشتمل ہے ، جس میں بگ تھنڈر ماؤنٹین ریلوے ، بلیزارڈ بیچ ، ڈایناسور ، راک ‘این’ رولر کوسٹر ، پریتوادت مینشن ، جنگل کروز ، کلر لینڈ اسپیڈ وے ، خلائی ماؤنٹین ، اور کیریبین کے قزاقوں نے کھیل کے کہانی کے انداز میں آتش بازی کی مشین کے حصے جیتنے کے لئے۔ کہانی کو مکمل کرنا سپلیش ماؤنٹین سے متاثر ایک ٹریک کو بھی کھول دے گا۔ تاہم ، ٹیسٹ ٹریک ، ٹائفون لگون ، اور ڈزنی اسٹوڈیوز فلوریڈا سے متاثر پٹریوں پر ، کھلاڑیوں کو اپنے واقعات کو مکمل کرنے کے ل four چار منٹ کے اندر اندر ان پٹریوں کے ڈرائیونگ والے علاقوں کے گرد تیس سکے جمع کرنا چاہ.۔

چپ ، ڈیل (اور یہ دونوں اپنے ریسکیو رینجرز تنظیموں میں نظر آتے ہیں) ، اور جمنی کرکٹ کے استثناء کے ساتھ ، کھیل کے قابل پائے جانے والے کردار کھیل کے لئے بنائے گئے اصل کردار ہیں۔

استقبال

جائزہ جمع کرنے والی ویب سائٹ میٹاکٹریک کے مطابق ڈریمکاسٹ ورژن کو “مخلوط” جائزے ملے ہیں۔ [23]

آئی جی این اور یوروگامر کے جائزہ نگاروں نے پلے اسٹیشن (آئی جی این) اور ڈریمکاسٹ ورژن (یوروگیمر) کی پیش کش کی تعریف کی ، اور ڈویلپر کس طرح کھیل میں مقبول پرکشش مقامات ، اور اس کے پاس موجود “ڈزنی ایسک” توجہ کو دوبارہ تیار کرنے کے قابل تھے۔ دونوں نے دشواری (سی پی یو ریسروں کو شکست دینے میں سختی کے ساتھ) ، کچھ گرافکس ، اور اس حقیقت کو بھی ڈالا کہ ڈویلپرز نے صرف ہر دلکش سے ایک چھوٹا سا صوتی نمونہ استعمال کیا اور اسے لوپ کردیا ، جس سے جلدی سے پریشان کن ہوگیا۔ [17] [ 5]

والٹ ڈزنی ورلڈ کویسٹ: جادوئی ریسنگ ٹور

گیم سپاٹ کے ایک جائزہ نگار نے ڈریمکاسٹ ورژن کو کارٹ ریسنگ کی صنف میں اچھ entryا داخلہ قرار دیا ، جبکہ ماریو کارٹ میں اس کی بہت سی مماثلتوں کی طرف بھی توجہ دلائی۔ پٹریوں میں ڈالنے والی تفصیل کی مقدار اور آواز کی بھی تعریف کی گئی ، لیکن جائزہ لینے والے کو کھیل کے مختصر کھیل کی لمبائی سے مایوسی ہوئی۔ [12] نائنٹینڈو پاور نے گیم بائے کلر ورژن کو ایک مخلوط جائزہ دیا ، جو اس کی امریکی ریلیز کی تاریخ سے قریب تین ماہ قبل ہے۔

میوزک

ساؤنڈ ٹریک میں خلائی ماؤنٹین کے علاوہ ، ڈزنی لینڈ ورژن کی موسیقی ، اور راک ‘این’ رولر کوسٹر کی رعایت کے ساتھ ، پرکشش مقامات سے مستند ڈزنی میوزک پیش کیا گیا ہے ، جس میں ایروسمتھ کی خصوصیت اس طرح نہیں ہے جس کی اصل توجہ ہوتی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *