فارمولا ون چیمپین شپ ایڈیشن

فارمولا ون چیمپین شپ ایڈیشن

فارمولا ون چیمپین شپ ایڈیشن ایک ریسنگ ویڈیو گیم ہے ، جسے ایس سی ای اسٹوڈیو لیورپول نے تیار کیا ہے اور سونی کمپیوٹر انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ پلے اسٹیشن 3 کے لئے شائع کیا گیا ہے۔ اہم اختلافات میں پی ایس 3 کے ل the تازہ ترین بصری شامل ہیں جس میں بہت زیادہ تفصیل ، سکسیکس مطابقت ، اصل وقت کی عکاسی ، گیلے سرکٹس پر کار کی عکاسی اور موسم کے نئے گیلے اثرات شامل ہیں۔ ترقی کے آغاز میں یہ اعلان کیا گیا تھا کہ پلے اسٹیشن کے فارمولہ ون 99 کے بعد پہلی بار ایف 1 گیم میں سیفٹی کار کو اس کھیل میں شامل کیا جائے گا۔ تاہم ، حتمی اجراء سے قبل اسے E3 میں دکھائے جانے والے پی ایس پی ونگ آئینے انضمام کے ساتھ ہی ہٹا دیا گیا تھا۔

فارمولا ون چیمپین شپ ایڈیشن

کھیل میں متحرک موسم ، اور بہتر AI کی بھی فخر ہے۔ اے آئی سسٹم کو “براہ راست ایکشن ریسنگ” کہا جاتا ہے جہاں کوئی اپوزیشن پر دباؤ ڈال سکتا ہے جس کی وجہ سے وہ چھوٹی چھوٹی غلطیاں کرنے کا باعث بنتا ہے جیسے کہ کارنروں پر پھیل جانا ، انہیں دوسری کاروں سے ٹکرا جانا یا اپنی مرضی کے مطابق راستے سے ہٹ جانا۔ اے آئی اس کے بعد کھلاڑی کو حقیقت پسندانہ انداز میں پاس کرنے کے مواقع تلاش کرنے کی کوشش کرے گا۔

کھیل 2006 کے ابتدائی F1 سیزن پر مبنی ہے۔ لہذا ، یوجی آئیڈے سپر اگوری کے لئے سفر کرتے ہیں جب حقیقت میں وہ اپنے سپر لائسنس کو ’06 کے سیزن میں صرف 4 ریسوں سے محروم ہو گیا تھا ، اور فرانک مونٹاگنی ، پھر بعد میں ساکن یاماموتو نے ان کی نشست لی تھی۔ اصلی 2006 کے موسم میں دیگر معمولی تبدیلیاں بھی نمائندگی نہیں کی جاتی ہیں ، لہذا پیڈرو ڈی لا روزا ، رابرٹ کوبیکا۔ رابرٹ ڈورن بوس ، فرانک مونٹاگنی اور ساکن یاماموتو کو شامل نہیں کیا گیا ہے۔ نیز ، مڈلینڈ کی ٹیم کو کھیل میں بعد میں گرانڈ پری میں بطور اسپائکر دوبارہ برانڈ نہیں کیا جاتا ہے۔

کیریئر کے موڈ میں ، کھلاڑی سلورسٹون ، میگنی کورسز یا کاتالونیا سرکٹس میں سے تین میں سے کسی ایک ٹیم (ٹورو روسو ، سپر اگوری یا مڈلینڈ ایف 1) کے لئے ٹیسٹ کھیلنا شروع کرتے ہیں۔ دیئے گئے ٹیسٹ ٹیموں کے مابین مختلف ہوتے ہیں۔ جب کھلاڑی کامیابی کے ساتھ ٹیسٹ مکمل کرتا ہے ، تو اس پر انحصار ہوتا ہے کہ ٹیسٹ میں کھلاڑی نے کتنی عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ ٹیسٹ ڈرائیور کی کارکردگی بہتر بنانے کے بعد ، کھلاڑی ٹیم کا دوسرا ڈرائیور بن جائے گا۔ وہاں سے کھلاڑی ریس ویک اینڈ میں بہت سارے مختلف کرداروں کے ذریعے مقابلہ کرسکتا ہے۔ ٹیسٹ ڈرائیور کی حیثیت سے کھلاڑی عملی طور پر کار کی مختلف ترتیبات آزمائے گا ، اور ڈرائیور کی حیثیت سے کھلاڑی نشست کو برقرار رکھنے کے لئے پورا کرنے کے ل track ٹریک پوزیشن کے اہداف حاصل کرے گا۔ سیزن کے دوران کئی مقامات پر کھلاڑی کی کارکردگی کا جائزہ لیا جاسکتا ہے۔

فارمولا ون چیمپین شپ ایڈیشن

گیم پلے

فارمولا ون چیمپینشپ ایڈیشن 2006 کے فارمولہ ون سیزن کے بعد 18 ٹریک ، 11 ٹیمیں اور 22 ڈرائیور شامل ہیں۔ ڈرائیور تبدیلیاں جو حقیقی 2006 کے سیزن کے دوران رونما ہوئیں وہ بھی شامل نہیں ہیں ، جیسے جوان پابلو مونٹویا میک لارن کو ریاستہائے متحدہ کے گراں پری کے بعد چھوڑ رہے ہیں اور پیڈرو ڈی لا روزا اور جیک ولینیو نے جرمن گراں پری کے بعد بی ایم ڈبلیو سوبر کو چھوڑ دیا ہے اور رابرٹ کوبیکا کی جگہ لے لی گئی ہے۔ .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *