سیاہ کرانکل

سیاہ کرانکل

سیاہ کرانکل ، [ا] جسے شمالی امریکہ میں ڈارک کلاؤڈ 2 کے نام سے ریلیز کیا گیا ، ایک ایک عمل کردار ادا کرنے والا ویڈیو گیم ہے جو سطح -5 انکارپوریشن کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور سونی کمپیوٹر انٹرٹینمنٹ برائے پلے اسٹیشن 2 (پی ایس 2) کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ یہ نومبر 2002 میں جاپان ، شمالی امریکہ میں فروری 2003 میں اور آخر کار ستمبر 2003 میں یورپ میں جاری کیا گیا تھا۔ جنوری 2016 میں ، اس کھیل کا ایک متناسب ورژن پلے اسٹیشن 4 کے لئے پلے اسٹیشن نیٹ ورک کے توسط سے دستیاب کیا گیا تھا۔

یہ گیم 2000 PS2 گیم ڈارک کلاؤڈ کا روحانی نتیجہ ہے ، جس کے ساتھ یہ ایک ہی بنیادی گیم میکینک — ایکشن رول پلےنگ ، فینٹسی سینڈ باکس اور شہر تعمیراتی کھیلوں کے عناصر کو شریک کرتا ہے — لیکن اس میں نئے اور مختلف کردار اور غیر منسلک پلاٹ شامل ہیں۔ .

کھلاڑی دو اہم مرکزی کرداروں کو کنٹرول کرتے ہیں: میکس اور مونیکا (جو مستقبل سے آتے ہیں)۔ انہیں کھیل کے اصل حریف ، شہنشاہ گریفن ، جو ماضی کے دور سے موجود کو ختم کرنا چاہتا ہے ، کو روکنے کے لئے مل کر کام کرنا چاہئے۔

اس کھیل کو ناقدین کے مثبت جائزوں سے ملا ، جنہوں نے ڈارک کلاؤڈ کی اصلاحات خصوصا the گرافکس اور مختلف قسم کے گیم پلے اسٹائل کی تعریف کی۔ تاہم ، کچھ جائزہ نگار اس کہانی پر تنقید کرتے تھے۔ ڈارک کرونیکل نے گیمنگ کے متعدد ایوارڈ جیتے اور جاپان میں ریلیز کے پہلے چار ہفتوں میں تقریبا 250 250،000 کاپیاں کامیابی کے ساتھ فروخت کیں۔

سیاہ کرانکل

گیم پلے

سیاہ کرانکل ایک ایکشن رول کھیلنے والا کھیل ہے جو تیسرے شخص کے نقطہ نظر سے کھیلا جاتا ہے۔ کھلاڑی باقاعدگی سے تیار کردہ تہھانے ، راکشسوں سے لڑتا ہے اور اشیاء جمع کرتا ہے۔ [3] کھیل کے بیشتر حصے میں ، کھلاڑی زیادہ سے زیادہ اور مونیکا حروف پر قابو رکھتے ہیں۔ میکس اپنے رنجیدہ ہتھیار کی طرح ایک رنچ اور ایک بندوق کے ساتھ لڑتا ہے۔ مونیکا ایک تلوار اور جادوئی کڑا استعمال کرتی ہے۔ [4] کھیل میں لڑائی میں اصل وقت کی ہیک اور سلیش تکنیک استعمال ہوتی ہے۔ [5]

کردار ادا کرنے والے زیادہ تر کھیلوں کے برعکس جس میں حروف سطح کے ہوتے ہیں ، ڈارک کرونیکل میں موجود ہتھیاروں میں ہر ایک کے ساتھ جذب پوائنٹس (ABS) حاصل ہوتے ہیں۔ ایک بار جب متعدد پوائنٹس حاصل ہوجائیں تو ، ہتھیار خود بخود سطح پر لگ جاتا ہے۔ ہتھیاروں کی سطح بڑھنے کے بعد ، ان کی “ترکیب کے مقامات” کی تعداد میں اضافہ ہوتا ہے ، جس سے یہ طے ہوتا ہے کہ اس سے کتنے “اسپیکٹرمائزڈ” اشیاء منسلک ہوسکتی ہیں۔ اس کھیل میں زیادہ تر اشیاء کو توڑا جاسکتا ہے ، یا “سپیکٹرمائزڈ” کیا جاسکتا ہے ، جس سے اس شے کو “SynthSphere” میں تبدیل کیا جاتا ہے ، جو اس کی خصوصیات کے مطابق مخصوص اعدادوشمار کو بڑھانے کے لئے کسی ہتھیار سے منسلک ہوسکتا ہے۔ []] []] اٹیچمنٹ کی قیمت ترکیب پوائنٹس؛ جب ہتھیار کے پوائنٹس ختم ہوجاتے ہیں ، جب تک اسلحہ کی سطح نہیں لگائی جاتی ہے اور مزید ترکیبی نکات حاصل نہیں ہوجاتے تب تک مزید منسلکیاں نہیں کی جاسکتی ہیں۔ ہتھیاروں کو بھی سپیکٹرمائزڈ کیا جاسکتا ہے لیکن نتیجے میں سنتھ اسپائر غیر مستحکم ہوگا جب تک کہ اسلحہ پانچ درجے یا اس سے زیادہ نہ ہو۔ جب منسلک ہوجائے تو ، عدم استحکام کے نتیجے میں کم سے کم مستحکم نمو ہوگی۔ ایک اسپیکٹرمائزڈ سطح پانچ ہتھیار کے نتیجے میں کافی حد تک ترقی ہوگی۔ [8]

سیاہ کرانکل

اگر اس میں مخصوص اعدادوشمار کی ایک مخصوص تعداد موجود ہو تو اسلحے کو زیادہ طاقتور ہتھیار میں “بلٹ اپ” بنایا جاسکتا ہے۔ کچھ ہتھیاروں میں بھی کھلاڑی کو خاص قسم کے دشمنوں کو شکست دینے کی ضرورت ہوتی ہے۔ بلٹ اپ ہتھیاروں سے طاقت حاصل ہوتی ہے اور وہ پہلے درجے پر واپس آجاتا ہے۔ ہر کردار کے سب سے طاقتور ہتھیاروں کو حاصل کرنے کا واحد طریقہ تعمیر کرنا ہے۔ [9]

جیسا کہ ڈارک کلاؤڈ کی طرح ، ہتھیاروں کا وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ ٹوٹ جاتا ہے اور ٹوٹنا سے بچنے کے ل rep اسے مرمت کرنا ضروری ہے ڈارک کلاؤڈ کے برعکس ، ٹوٹے ہوئے ہتھیار کھلاڑیوں کی انوینٹریوں سے غائب نہیں ہوتے ہیں لیکن مرمت ہونے تک ناکارہ ہوجاتے ہیں اور جب تک انہوں نے حاصل کیا ہوا ABS کھو دیتے ہیں۔ []] پچھلے کھیل کی طرح ، حروف صرف ان مخصوص اشیاء کا استعمال کرکے مضبوط ہوسکتے ہیں جن سے ان کے صحت کے نکات اور دفاع میں اضافہ ہوتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *